#shareДобро

DayofBonding-600x315

Твърде лесно е да се превърнем отново в деца, особено когато има хора, които ни го напомнят всеки ден.

Jeff Waldman има една не лека задача – да закача люлки на необичайни места с една единствена цел – да провокира хората да се усмихват. Да споделиш добро изисква кураж, изисква желание, изисква искане.

Пропускам подробностите, че гледайки видеото се усмихвах и радвах като 2-годишно на новата си играчка, защото като възрастен човек ме впечатли отново екипът, който стои зад това изживяване  – Coca-Cola и няма нужда да допълня нищо повече.

Важното в случая е какво постига този бранд и какви изводи провокира в съзнанието на съвременния човек.

Моето куриозно питане е – защо нямам люлка в стаята?

А твоето? 🙂

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s