#shareДобро

DayofBonding-600x315

Твърде лесно е да се превърнем отново в деца, особено когато има хора, които ни го напомнят всеки ден.

Jeff Waldman има една не лека задача – да закача люлки на необичайни места с една единствена цел – да провокира хората да се усмихват. Да споделиш добро изисква кураж, изисква желание, изисква искане.

Пропускам подробностите, че гледайки видеото се усмихвах и радвах като 2-годишно на новата си играчка, защото като възрастен човек ме впечатли отново екипът, който стои зад това изживяване  – Coca-Cola и няма нужда да допълня нищо повече.

Важното в случая е какво постига този бранд и какви изводи провокира в съзнанието на съвременния човек.

Моето куриозно питане е – защо нямам люлка в стаята?

А твоето? 🙂

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s