50 нюанса – глад за СЕКС и добър МАРКЕТИНГ

816742
В тази статия ще бъда крайна. Ако някой се притеснява от истината, може да затвори този прозорец и да гледа „50 нюанса сиво“ завинаги.

Защо филмът е успешен? Две причини – липса на качествен секс в наши дни и добър маркетинг. Дали филмът се гледа, защото на повечето нещо им липсва? Или сюжетът засяга резултата от тази глобална липса?
Знаем, че хората плащат за това, което искат да видят, а често и за това, което им липсва.

Ако трябва да задълбаем това наблюдение, изглежда никой не остана безразличен към заглавието и сцените на „шедьовъра“, подготвен за 14 февруари.

Ето ги и моите въпроси по темата…

Защо, по дяволите, никой не си призна, че проклетият филм е добре замислен? Защо никой не каза браво на този маркетинг екип, който очевидно продаде историята успешно?

Да, има секс, има първичност, има и още груб секс. Ама защо отричате, че това СЕ ХАРЕСВА?
То не само се харесва – ТО СЕ ЖЕЛАЕ, иска и търси.
Хората изгарят да преживеят историята, те копнеят да бъдат персонажите… Сигурна съм, че някои сънуват, особено по-горещите сцени. Техният ум пренаписва сюжета. По няколко пъти.

Ако си жена и четеш това, да те питам – нима не искаш да се потиш под супер красив, умен и провокативен мъж? Ако го обичаш, още по-добре 😉

Ако си мъж и четеш това, да те питам – нима не искаш да завържеш за леглото си …всяка секси за теб жена? Ако е твоята жена, още по-добре 😉

И сега да питам всички – защо, според вас, нашите приятели, познати и роднини отделиха време и финансови средства, за да гледат този филм?

Сякаш жените отричат само публично, че искат този контрол, демонстриран от главния актьор във филма. А мъжете отричат, че искат да налагат този контрол.. Разбира се, аз не засягам контрола с тази крайност, показана в някои от сцените.

Еми много жалко, хора. Защото за пореден път ставаме свидетели на глобален проблем – ЛИПСАТА НА РОЛИ. А от там, и липсата на пълноценни сексуални взаимоотношения.

Мъжът не знае как да се грижи за жената до себе си, „съзрява“ и после не успява да я задоволи – сексуално и емоционално. Жената изземва мъжката роля и започва да води, тя не предразполага мъжа да се чувства добре, тя вече мисли повече за себе си. Семейният уют се губи измежду хилядите ангажименти, грижата за децата и частичното старание в кухнята. Жената води, ама това не е в нейната природа. Резултатът често е изневяра или просто развод. А много пъти  и загоряла вечеря, която се изяжда, защото иначе „оставаш гладен“.

И да се чуди човек откъде тръгва проблемът. Жените ли станахме безчувствени кучки  или мъжете се отказаха да бъдат мъже?
И в двата случая отиваме в киносалоните и отделяме 20 лева за „50 нюанса сиво“.
Преди 17 години хората са правили същото за „Титаник“. Е, тогава романтиката се продаваше по-успешно, докато в днешно време очевидно нуждите стават все по-базови. Някога главният актьор се жертваше за живота на любимата, а днес той обича да я прави зависима от неговия тестостерон.
Това е положението…

Но ако не си част от тълпата, можеш първо да си признаеш, че такъв проблем реално има. Може да се позамислиш по темата. И нещо много важно – не се обвинявай, че искаш да гледаш филма – атрактивни актьори, секс и любов. Все хубави работи. 😉

А за тези, посетили киносалона, поради липсата на други опции – или не им пука, че са част от многото, или просто са едни от многото.

Сега можете да посетите близкия секс шоп и да се оставите на първичните си нужди 😀

П.С: Аз ще гледам филма.

Advertisements

5 thoughts on “50 нюанса – глад за СЕКС и добър МАРКЕТИНГ

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s