Кифла ли си? (Как изглеждаш във Фейсбук)

Blue Swimsuit self portrait

 

Профилната снимка във фейсбук, аз бих нарекла, връхната ни дреха – онлайн.
„Кажи ми колко приятели имаш във фейсбук и аз ще ти кажа колко си популярен.“
Да, до там я докарахме. Но няма лошо. Аз пък, приемам развитието на онлайн света. И доста ми допада, защото подсилва невиждани възможности до момента – най-вече в комуникацията.
Аз много я харесвам тази комуникация, особено качествената. Затова реших да предам тук няколко съвета от личен и професионален опит. И то специално зa външния Фейсбук вид (профилна снимка и корица/кавър).
Смятам, че това е важно, независимо какво дирим в социалната мрежа:
-забава и лични преживявания
-партньорства и професионално развитие
-позициониране на бизнес (тук огромна роля играе, и кавъра)

Профилната фейсбук снимка може да отвори врати. Но може да затръшне много. Истината ви казвам – голата.
Профилната снимка е първото нещо, което хората и феновете виждат за нас (след името). Но то не се брои, защото ако някой се казва Гьончо Гьоков, аз ще се засмея. Ще кликна от любопитство на профила му. И ако там видя актуална снимка на синеок мъж с лек загар, това с името може да му се размине.
В случай че сте бизнес и сте си послужили с реклама, за да попаднете пред очите на вашите потенциални клиенти, е нужно преди това да помислите за вашия външен вид. Все едно се подготвяте за интервю за работа. Всеки клик е важен. И последващото действие зависи на подсъзнателно ниво от това как изглеждате на пръв поглед. Не забравяйте – външният вид трябва да кореспондира на вашата основна мисия и цели. Още по-добре би било, той да кореспондира и със съдържанието, което споделяте. С това какво говорите и какво реално искате да кажете на хората.

Как да изберете правилната снимка и дизайн за себе си и/или вашата бизнес страница?
Нужно е да си отговорим на следните въпроси:

1.Създава ли авторитет?
2.Говори ли за това какъв си?
3.Или за това като какъв искаш да се позиционираш?
4.Кореспондира ли вашият дизайн/снимка с това, което искате да кажете и внушите?

Хората са казали – по вида посрещат, по ума изпращат. И понякога средностатистическият ум не е достатъчен, за да задържим вниманието…
Искате или не – така се случват нещата в онлайн пространството. Ако искате то да работи за вас, личностно и/или професионално, сте длъжни да положите поне малко усилия.

Мисля, че спокойно вече може да направите вашия правилен избор. И ако тук отговорите клонят към „не“, значи е време да кифлеете пред обектива или просто да се доверите на професионалистите. Бъдете красиви, че фенове дебнат отвсякъде! 🙂

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s