Разкрий гения в теб

45368_gallery_main

Всички читатели на този блог знаят, колко ценя личностното развитие и мотивацията.
Тук аз търся начини да дам стойност в тези области.
Попаднах на интересно събитие, което предстои да се случи този уикенд. Видя ми се като….уникално по рода си. Все още се чудя, обаче, дали наистина е различно? Грабна ме!
Сякаш такова нещо за първи път се случва в България… И май наистина е така.
Прекрасната Мария, организатор на събитието, се съгласи да сподели за практическия семинар “Разкрий гения в теб”.
И понеже аз съм Роси, и много обичам да задавам въпроси, не й спестих нищичко от своето любопитство. Ако и ти търсиш промяната, значи следващите редове ще ти помогнат да разбереш – това ли е твоето нещо.

И така, да посетя ли „поредния семинар“? Заслужава ли си да инвестирам време и пари? Предстои да разберем!

Мария, здравей. Благодаря ти, че споделяш този разговор с мен. Поздравления за желанието да направите нещо ново и различно за българската аудитория, която обича да се развива и работи върху себе си. Идеята много ми допада, но още се чудя – този семинар за мен ли е?

1.Нека те питам. Ти гений ли си? Аз ще стана ли такъв, ако дойда на семинара?

Да, аз съм гений! Може да се изненадаш, но и ти си гений. Всъщност, всеки един човек е гений!
Участието на семинара и по-конкретно мъдростта на Ген ключовете, просто ще помогне на всеки да осъзнае, да усети своя естествен гений!

2.Защо се прави този семинар? Кое е най-важното, което ще получа?

Основната цел на Ген ключовете е да ни помогнат да разберем по добре себе си, да осъзнаем своите негативни модели на поведение, да ги приемем. Мъдростта на Ген ключовете ни помага да станем съзнателни за нашия естествен потенциал, който винаги е бил в нас, в нашите гени. Помага ни да го отключим. Странно е как ние хората, понякога сме напълно слепи за своите дарби! Ген ключовете ни помагат не само да разберем своя потенциал, а да го усетим с цялото си тяло.
Семинарът „Разкрий гения в теб“ ще помогне на участниците в него не само да осъзнаят своите модели на поведение, които ги спират да се развиват и да са щастливи, а и да станат съзнателни за своя потенциал и по важното ще разберат как да го изразяват в живота си.
Аз лично смятам, че няма нищо по ценно да познаваме добре себе си и а се стремим да сме максимално истински.

3.Кажи накратко, откъде започва всичко?

Моят досег с Ген ключовете започна миналата година някъде към края на август. Имах възможността да присъствам и на първото представянето на това знание в България от техния създател Ричард Ръд. Както най-често става , започнах да се интересувам от Ген ключовете заради личната си необходимост да развивам и опознавам по-добре себе си. Много бързо усетих какъв силен инструмент са за мен и каква по различна гледна точка и дълбочина ми дадоха за разбирането на моите собствени процеси.
Имах щастието да се познавам и комуникирам с Елица Стоичкова, от която тръгва разпространението на Ген ключовете в България. В процеса на нашето общуване, тя видя моя интерес към материята и страстта ми към това да се развивам и да помагам на другите хора. В тази посока ме покани да се присъединя към нея и да създадем екип, който да разпространява мъдростта на Ген ключовете в България. Приех!
Сега сме един чудесен екип, състоящ се от 4 приказни дами. Ние двете, Айрис-Клаудия Мутафджиева и Зорница Симиджийска. Благодарна съм, че всички сме заедно по този път.
Щастливам съм, че мога да съчетавам моите две огромни страсти – предприемачеството и желанието ми да помагам на хората да постигат целите си и своето щастие.
От края на март стартира първият ни онлайн курс с 20 отдадени курсисти, които работят със знанието на ключовете.
Семинарът „Разкрий гения в теб“ е първия ни по голям проект и се радваме, че Андрю Фретуел пожела да ни подкрепи и да дойде до България, за да ни помогне в нашата мисия.

4.Сподели ми един пример от практиката, който ще се приложи там. Защото всички много говорят, а пък аз си падам повече по реалните действия и случването.

Иска ми се ти и всеки един участник, който дойде на семинара,  да ни посети с напълно отворено и чисто съзнание и да се потопи пълноценно в процеса. Споделяйки информацията относно практиките и упражненията, които ще се случват, бих могла да отнема тази възможност, заради евентуални очаквания.
След като дойдеш на семинара, ще се радвам ти да споделиш своите преживявания.

5.Какво ще промени този семинар? Ще намеря ли отговорите на всичките си въпроси?

Това е много интересен въпрос! Мисля, че може малко да те разочаровам с отговора си.
Едва ли ще получиш отговор на всичките си въпроси! Роси, ще трябва да продължиш да задаваш много въпроси! 😉
Както сама знаеш, пътят на осъзнаването и на приемането е дълъг  и понякога съвсем не е лесен.
Семинарът ще даде отговори на някои важни въпроси за като:

Какво е моето най-голямо предизвикателство, което не ми позволява да се развивам?
Как да го преодолея?
Какво най-често ме кара да не се чувствам добре емоционално и физически?
По какво да познавам, че в момента съм тръгнал в грешната посока?

Ще получиш отговори и насоки по тези въпроси, но пак ти сама ще трябва да имаш силата и волята да приложиш на практика тези неща в ежедневието си.
Със сигурност ще имаш едни добри инструменти да проявяваш потенциала си всеки ден.

Ясна работата. Спирам с въпросите и ви предлагам да разгледате сайта на семинара ТУК.
Предлагам ви да погледнете за повече информация и фейсбук страницата на събитието. (знаете, че ми е слабост :D)
Аз мисля да рискувам и да посветя съботата си на това.
Ако желаете да запазите вашето място – все още имате шанс. Останали са няколко места, така че може да се свържете и с мен. Пък знае ли човек, заедно можем да станем гении – тази събота. 🙂

 

Вашият коментар

