Фейсбук рекламата обича смелите

image(11)

Фейсбук рекламата – най-прекият път да стигнеш до правилната аудитория.
Но най-трудният, за да бъдеш забелязан измежду всички! И насила ( с изтъркани послания и стандартна реклама), резултат винаги ще липсва.
В днешно време, всеки разбира от фейсбук реклама. Качва снимки, пише текстове. И това е хубаво. Да си инициативен и да имаш желание да използваш модерен канал за комуникация е наистина чудесно.
Но това не означава, че начинът, по който се случва е най-добрият. Това виждаме по самите резултати.

Успехът обича смелите. И при фейсбук рекламите се наблюдава същото.
Нека заедно да видим, как точно можем уцелим точния начин на рекламиране.

Ето няколко примера за смели решения и тактики, които биха ти помогнали.

1.Не се страхувай да променяш вида кампания

Фейсбук предлага няколко формата за рекламиране. Но кой да изберем?  Правилната дума тук е – „започни“.

С много чудене нищо няма да стане. Заложи на действието. Защо те насърчавам в това? При този вид рекламиране е важно да се действа. Нещо, което на пръв поглед  ще работи, може да е безсмислено за аудиторията, до която искаш да достигнеш. Това няма как да го знаеш, докато не опиташ.
Друго важно – наблюдавай всеки ден развитието. Веднъж щом си стартирал, трябва да наблюдаваш какво се случва всеки ден. Резултатите показват правилния вариант.
Инвестираният бюджет и вложеното време са свършили своята работа. Ако виждаш, че нещо не работи, трябва да помислиш за нова стратегия. Следваща стъпка – промяна.

Съвет:
-Стартирай няколко кампании едновременно. Така ще можеш да сравняваш.
-Наблюдавай резултатите и акцентирай върху тази кампания, която натрупва повече реакции.

2.Не залагай на целия свят

Когато правим кампания във Фейсбук, често ставаме безкрайно алчни. В старанието си да хванем целия свят с нашето послание, ние губим хората, от които наистина имаме нужда за крайната покупка. Защото нека си кажем истината – крайният резултат се вижда в продажбите.
Не може да очакваме, че инвестирайки по-ограничен бюджет и адресирайки едно послание до всички потенциални потребители, ще грабнем вниманието на всеки един от тях.
Замислете се, колко често самите вие сте попадали на нещо, което изобщо не ви вълнува. Каква е реакцията – „Пфуу, егати тъпата реклама“.

Съвет:
-Фокусирайте се върху определена група. Предложете нещо, с което тя да се почувства специална и оценена.
-Разбивайте посланията, които трябва да бъдат насочвани към по-тесни целеви групи.

3.Диктувай емоцията

Залагайки на стандартни снимки и стандартни послания, не правим нищо друго, освен да се слеем с всички останали. Моят опит показва, че не трябва да се страхуваме да експериментираме.
Ако твоят бизнес е сватбена агенция и твоята работа е да организираш сватбени тържества – лесно можеш да избереш изображение с булка и младоженец, които се целуват в най-щастливия си ден.

158

Колко сладко…И колко типично, бих казала! Наистина, не казвам, че е лошо. Казвам, че е нещо, което хората са виждали стотици пъти.
Дали стандартният вариант може да открои именно твоя продукт? Признавам си, аз ще опитам с тривиалното, но ще избера и нещо много по-различно…
Ще тествам и двете неща паралелно и ще видя, къде откликва моят таргет.

Пример за различно послание:

Посланието би било: „Без ангажименти в най-прекрасния ден!“
Дали това ще проработи? Има само един начин да разберем.
Дали ще ви открои? Според мен, повече от всичко.

bride-brain

Нека не забравяме, че е хубаво да обвързваме рекламата с основното послание и позициониране на бранда. Този пример тук, може да не бъде подходящ за начина, по-който бихте искали да комуникирате.
Но е един пример, за открояване и излизане от рамките.

Предлагам ви да грабнете едно интересно и безплатно ръководство:
„5 причини,  защо фейсбук  рекламите ви не действат“.
С екипа от „Face Profits“  успяхме да задълбаем. В няколко абзаца обясняваме, как фейсбук рекламите могат да бъдат работещи.

А, какво ще кажете да обсъдим вашия казус за вашия бизнес на живо?
Вашите реклами, вашите постове, вашите опити – как те да станат добри или по-добри?
С едно обучение от 4 модула, където ще поставим акцент на много повече от рекламната кампания. Ще обсъдим имидж и продажби в социалната мрежа.
Със „Завладяващ Facebook маркетинг за по-печеливш бизнес„.

Пожелавам ви много кликове и най-вече  – продажби.
Другото е просто – скролване из фийда  😉

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s